بهترین زمان برای خرید ارز دیجیتال را از صرافی ارز دیجیتال بخواهید. 

 

برخی  از صرافی‌ها امکانی را فراهم کرده‌اند که کاربران بتوانند با خرید خودکار دوره‌ای بر اساس تکنیک متوسط هزینه دلاری انجام دهند. برای این کار باید نوع و میزان سرمایه مورد نظرتان را انتخاب کرده و سپس برنامه زمانی خرید خود را به‌صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه تنظیم کنید. بعد از انجام تنظیمات لازم، صرافی به‌طور خودکار در زمان مشخص و با مبلغ تعیین‌شده، خریدها را برایتان انجام می‌دهد. خرید خودکار دوره‌ای تا زمانی که برنامه را لغو نکرده‌اید برای شما ادامه خواهد داشت.

توجه: راهنمای خرید ارز دیجیتال ترون 

راهنمای خرید تتر 

خرید بیت کوین ارزان

خرید در کف و فروش در سقف؛ بهترین زمان‌بندی برای خریدوفروش ارز دیجیتال

خرید ارز دیجیتال با کمترین قیمت و فروش در سقف قیمتی، ایده‌آل‌ترین حالتی است که شما را به سود قابل‌توجهی می‌رساند؛ اما شناخت کف و سقف قیمتی ارزهای مختلف آسان نیست و به مهارت‌های تحلیلی نیاز دارد. تحلیل تکنیکال و فاندامنتال دو مهارت بسیار مهم برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال هستند که قبل از ورود به این بازار باید به آن‌ها مسلط شوید.

در این راه از ابزارها و اندیکاتورهای مختلفی مانند ایچیموکو استفاده می‌کنید. با کمک سیگنال‌ها و اطلاعاتی که از ابزارهای مختلف تحلیل تکنیکال به دست می‌آورید، بهترین زمان را برای خرید و فروش ارز دیجیتال پیدا خواهید کرد.